کیسه فریزر ارزان در ایتالیا به عنوان ماسک اکسیژن استفاده می شود!!!

قبلاً در مورد کیسه های خرید قابل استفاده مجدد یا کیسه های مواد غذایی قابل استفاده مجدد صحبت کرده بودیم.

امروز قصد داریم در مورد یکی دیگر از مشکلاتی که می توانیم در تلاش برای کاهش استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف در آشپزخانه پیدا کنیم صحبت کنیم.

ما به آن دسته از مواد غذایی که نیاز به یخ زدن داریم، عمدتاً گوشت، ماهی، میوه ها و سبزیجات اشاره می کنیم.

بدیهی است که کیسه فریزر ارزان ساخته شده از فیلم چسبناک در هنگام انجماد مواد غذایی بسیار کاربردی هستند، با این حال، از آنجایی که قابل استفاده مجدد نیستند، کم دوام ترین و ایمن ترین گزینه هستند.

همین امر در مورد اکثر کیسه های توری طراحی شده برای این منظور صدق می کند.

مهم است که بر مورد دوم تأکید کنیم زیرا شستن و استفاده مجدد از آنها می تواند برای سلامتی ما مضر باشد.

کیسه

محصولات خام مانند گوشت یا ماهی می‌توانند باکتری‌ها را در کیسه‌ها باقی بگذارند و غذایی را که بعداً داخل آن قرار می‌دهیم آلوده کنند.

از سوی دیگر، چربی ها و اسیدها نیز مشکل ساز هستند، زیرا اجازه تمیز کردن مناسب کیسه ها را نمی دهند و همیشه بقایایی باقی می ماند.

بنابراین استفاده مجدد از پلاستیک برای یخ زدایی و یخ زدایی مجدد مواد غذایی برای ایمنی مواد غذایی بسیار خطرناک است.و استفاده و دور ریختن پلاستیک ها واقعاً برای محیط زیست ما مضر است.

پس بهترین راه حل برای انجماد و ذوب مواد غذایی چیست؟

برای پرهیز از استفاده از پلاستیک و در عین حال مراقبت از سلامتی خود، بیشترین توصیه برای فرآیند انجماد مواد غذایی استفاده از ظروف شیشه ای یا کریستالی است.

از طرف دیگر، اگر چیزی که می خواهیم این است که فضای کمتری را در یخچال خود اشغال کنیم، راه حل، کیسه های سیلیکونی قابل استفاده مجدد است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.