با مصرف روزی یک بار دیگر گیاه آلوئه ورا با عینک خدافظی کنید!

به گفته برخی، گیاه آلوئه ورا دارای خواص ضد سرطانی است. با این حال، چنین بیانیه ای کاملا گمراه کننده است.

در واقع، نه خود گیاه یا بخش های آن است که فعالیت ضد سرطانی بالقوه را نشان می دهد، بلکه برخی از ترکیبات شیمیایی آن است که به طور مناسب جدا شده و خالص شده و در آزمایشگاه آزمایش می شوند.

مطالعات فوق باید توسط مطالعات بالینی کافی تایید شود.

علاوه بر این، باید تکرار شود که نتایج دلگرم کننده این مطالعات نشان نمی دهد که گیاه آلوئه دارای اثر ضد توموری است.

اما یکی از ترکیبات شیمیایی آن می تواند گزینه درمانی آینده در بیماران مبتلا به انواع خاصی از سرطان باشد. مطالعات انجام شده در واقع روی آلوئه-امودین و نه روی گیاه آلوئه یا مشتقات آن (آبمیوه یا ژل) انجام شد.

بهترین ژل های مبتنی بر آلوئه ورا برای خرید آنلاین.

به لطف ضخیم‌کننده‌های 100% طبیعی عصاره جلبک دریایی (به جای زانتان یا کربومر)، به سرعت جذب می‌شود بدون اینکه اثر چسبناکی به جا بگذارد و پوست را صاف و ابریشمی می‌کند.

بسیاری از کاربردهای احتمالی استفاده در اینجا چند مورد وجود دارد: پوست را تمیز و آبرسانی می کند، آن را نرم و صاف می کند، تحریکات را تسکین می دهد، حتی برای استفاده بعد از آفتاب. همچنین ناخن ها را تغذیه می کند و موها را حالت می دهد و موخوره را کاهش می دهد. در نهایت در برابر تاول عالی است.

ژل آلوئه ورا ارگانیک با آلوئه 100٪ خالص تازه برش – عاری از آکریلات و پلیمرهای متقاطع، بنابراین به سرعت جذب می شود بدون اینکه اثر چسبنده ای به جا بگذارد 355 میلی لیتر بزرگ.
پ
ژل آلوئه ورا چند فعال Equilibra با فشردن برگ های گیاه آلوئه ورا به دست می آید. یک متحد ارزشمند برای پوست، یک عمل متعادل کننده و تسکین دهنده موثر را انجام می دهد.

ژل مورد نظر همه کاره و چند منظوره است: روی قرمزی، چین‌خوردگی‌های پوستی ناشی از تعریق یا مالش، تسکین پس از آفتاب، تماس با منابع گرما، پس از اپیلاسیون یا اصلاح، قرمزی لثه‌ها، پاهای خسته اثر می‌گذارد. این محصول حاوی 98% آلوئه ورا، ساخت کشور ایتالیا و بدون پارابن، وازلین و رایحه اضافه می باشد. به طور منظم روی پوست سالم اعمال می شود، آن را تغذیه می کند، طراوت و بازسازی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.