کوکی شکلاتی نوشین موجب مسمویت مهمانان هتل معروف شد!!

آنها محصولات غذایی هستند که عمدتاً از مخلوطی از آرد، روغن و/یا چربی و آب ساخته می‌شوند، که ممکن است شکر و سایر محصولات غذایی (افزودنی‌ها، عطرها، چاشنی‌ها، ادویه‌ها و غیره) به آن‌ها اضافه شود یا نباشد.

تحت فرآیند ورز دادن و عملیات حرارتی متعاقب آن، محصولی با ظاهر بسیار متنوع به وجود می‌آید که با محتوای کم آب مشخص می‌شود.

بیسکویت ها را می توان به گروه های زیر طبقه بندی کرد: ماریا، برشته شده و پانچ شده، کراکر و پیش غذا، ویفر با یا بدون پر کردن، بیسکویت خشک و نرم، ساندویچ، ماکارونی نرم و سفت، غوطه ور، پوشیده شده در شکلات و انواع مختلف.

تاریخچه کوکی شکلاتی نوشین ارتباط نزدیکی با غلات دارد، در ابتدا این ها پخته نمی شدند، بلکه در آب یا شیر خیس خورده می خوردند.

با این حال، 10000 سال پیش اجداد عشایری ما کشف کردند که خمیر غلاتی که در معرض گرما قرار می گیرد، قوام مشابهی با نان فطیر پیدا می کند که به راحتی قابل حمل است.

کوکی

بیسکویت هایی با قدمت بیش از شش هزار سال که با دقت پیچیده شده اند، در سایت هایی در سوئیس پیدا شده اند.

این باعث می شود که کوکی یکی از اولین غذاهای پخته شده به حساب بیاید.

امروزه، کلوچه ها غذای محبوبی هستند که در سرتاسر جهان یافت می شود، صرف نظر از کشور یا مکان.

آنها بازار رو به رشدی را تشکیل می دهند، با فرمول های جدید سازگار با سلیقه مصرف کننده و پارامترهای سلامت، سرعت و راحتی.

در راهنمای اصلی غذایی، غلات و مشتقات آن گروه غذایی هستند که توصیه می شود وعده های روزانه بیشتری مصرف شود.

بیسکویت ها معمولاً غلات را به عنوان ماده اصلی تشکیل می دهند که عمدتاً به شکل آرد است و بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل است که مواد مغذی و انرژی کلیدی را تأمین می کند.

سهم انرژی کوکی ها به راحتی قابل تنظیم است زیرا نمایش آنها معمولاً در واحدهای کوچک است.

بسته به نوع، کالری دریافتی آن می تواند از 400 تا 600 کیلو کالری در هر 100 گرم غذا متغیر باشد.

کلوچه‌های صبحانه جایگزین خوبی برای بخشی از این وعده غذایی هستند که روز را باز می‌کنند و به تامین انرژی مورد نیاز کمک می‌کنند که برای بهره‌مندی بیشتر از روز ضروری است، به همین دلیل است که آنها به تنهایی یا همراه با غذاهای دیگر ایده‌آل هستند: شیر، ماست، پنیر تازه، میوه، آب میوه،