کاربرد صنعتی تریلی تراکتور رومانی دست دوم در کشاورزی

کاربرد صنعتی این تکنیک های ارزیابی فناوری به طور گسترده در ادبیات گزارش شده است، اگرچه عمدتاً در فناوری تولید به کار می رود. موارد اعمال شده در فناوری کشاورزی بسیار اندک است.

در زمینه تولید تراکتور رومانی، برخی از نویسندگان یک روش اقتصادی را پیشنهاد کرده‌اند که هزینه‌های مختلف را در ارزیابی روبات‌ها لحاظ می‌کند، در حالی که برخی دیگر روش‌های کامپیوتری را برای محاسبه دستکاری‌کنندگان صنعتی پیشنهاد کرده‌اند.

علاوه بر این، برخی از نویسندگان تکنیک‌های برنامه‌ریزی هدف را برای انتخاب فناوری اعمال شده در سلول‌های تولیدی پیشنهاد کرده‌اند، در حالی که سایر نویسندگان یک سیستم خبره برای انتخاب و ارزیابی ربات‌ها توسعه داده‌اند، و اخیراً برخی از مدل‌های مبتنی بر TOPSIS برای ارزیابی مجموعه ای از روبات ها پیشنهاد شده است.

معادلات سرمایه گذاری در خرید تراکتور دست دوم بر اساس تامین زمین و زیرساخت و مدل غیر خطی برای تعیین حد سرمایه گذاری در فرآیندهای مکانیزاسیون کشاورزی.

با این حال، ارزیابی‌های قبلی تنها از ویژگی‌های کمی در فرآیند ارزیابی استفاده می‌کردند و ویژگی‌های کیفی فناوری پیشرفته در کشاورزی (ATA) را نادیده می‌گرفتند.

اجرای تکنیک های چند ویژگی در تصمیم گیری و انتخاب فناوری در کشاورزی به ندرت در ادبیات گزارش شده است.

با این حال، در یک مدل برنامه ریزی خطی عدد صحیح مختلط برای ارزیابی ماشین آلات کشاورزی مانند تراکتور ظاهر می شود، و اخیراً، مدلی برای انتخاب مکان ارائه شده است.

به عنوان مثال، تحلیلی از چگونگی تأثیر سیاست‌های آب بر رویه‌های کشاورزی، ارزیابی برای طراحی و ارزیابی سیستم‌های آبیاری و یک رویکرد چند ویژگی و برنامه‌ریزی خطی برای سرمایه‌گذاری‌های ریسک‌گریزی در کشاورزی وجود دارد.

اخیراً، یک روش استخراج غیرتعاملی برای توابع مطلوبیت چند ویژگی غیرخطی که کاربرد آنها را در اقتصاد کشاورزی تحلیل می‌کند، پیشنهاد شده است.

در مورد کاربرد تکنیک های کمی در ارزیابی AT به کار رفته در کشاورزی، یک شبیه سازی تصادفی برای ارزیابی ماشین آلات خرد کردن علوفه و تریلی تراکتور می باشد.

سایر تحقیقات چند ویژگی اخیر را می توان در [31،32] برای تجزیه و تحلیل سودمندی برای انتخاب سیاست و تامین مالی حفظ جنگل ها، و همچنین یک مدل بهینه سازی پایدار برای تولید محصولات کشاورزی، رجوع کرد.

  • منابع:
  1. Agricultural Tractor Selection: A Hybrid and Multi-Attribute Approach
  • تبلیغات:
  1. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  2. فواید شلیل از نظر ویتامین ها و مواد معدنی ناشی می شود..
  3. زیره ادویه ای است که از گیاه زیره سبز به دست می آید
  4. با 20 عادت خود را به کارآفرین نمونه تبدیل کنید!