مدیریت مالی سازمان معروف: خبر های خوشی در راه است!

در این مقاله می خواهیم در رابطه با خبر های مالی خوب که سازمان مالی بیان کرده برای شما شرح دهیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

صادرات بستنی

امروزه بستنی ها جزء محبوب ترین خوراکی ها در سر تا سر دنیا هستند که در میان همه اقشار به ویژه کودکان جایگاه ویژه ای دارند و صادرات بستنی از سری محصولات پرسود است و در ایران نیز بعد از پسته رتبه دوم صادرات غیر نفتی را دارد. بستنی ها نوعی دسر منجمد هستند که به آنها خامه ی سرد هم می گویند که از مواد لبنی با شکر و یا مواد شیرین کننده و طعم دهنده ساخته می شوند. معمولا بستنی ها دارای ۱۰ تا ۱۶ درصد چربی شیر هستند. اولین کارخانه بستنی سازی در مریلند کار خود را آغاز کرد.

باقالی سبز

همانطور که می دانید باقالی سبز از دسته حبوبات و گیاهی یک ساله است که میوه آن به شکل غلاف بوده و برگ های آن تخم مرغی شکل می باشد. باقلا دارای مواد معدنی و ویتامین های بسیاری است و از غنی ترین منابع ویتامین، فیبر و پروتئین به شمار می رود. در بین مواد غذایی از منابع غنی فولات، روی و آهن به حساب می آید. این محصول به دلیل دارا بودن فولات در درمان بعضی از بیماری ها مثل پوکی استخوان و بیماری های قلبی و افسردگی و … کمک می کند. به علت سوخت و سازی که این ماده غذایی در بدن ایجاد می کند، تولید انرژی کرده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.

رادیاتور ماشین

رسوب زدایی در رادیاتور ماشین چیست این مورد برمی گردد به تشکیل رسوب گرفتگی در رادیاتور ماشین بعد از اینکه مدتی ماشین را استفاده کردید یا زود یا دیر با آن مواجه خواهید شد البته اگر آب مناسبی را در این نوع از رادیاتورها مثل رادیاتور مزدا بریزیم ریسک فوق العاده کمتری برای ماشین دارد و همچنین زمان کمتری می برد که به این نقطه از شستشو برسیم و برای ماشین مصرفی مان این اتفاق خواهد افتاد.

بذر ذرت

یکی از محصولاتی که متعلق به خانواده غلات است و مورد استفاده های فراوان غذایی و دارویی قرار می گیرد ذرت است که بذر ذرت در مراکز فروش انواع محصولات کشاورزی و نهال فروشیها وجود دارد. ذرت برای بلال کردن، آب پز، ذرت مکزیکی، پختن غذاهای گوناگون و کباب کردن و غیره به کار می رود که خواص بسیار زیادی دارد و بسیار شیرین و آب دار می باشد. این محصول به صورت علفی رشد می کند و ارتفاع آن به دو متر نیز می رسد که برگها آن تیز و باریک می باشد و شاخه های فرعی زیادی از کنار آن می روید و ساقه آن بعد از مدتی پس از رویش به صورت سفت و چوبی شکل می شود