رادیو گرافی با لامپ فلورسنت کوچک هزینه کمتری دارد!!!

فسفر مورد استفاده بسته به رنگ لامپ از فسفرهای مختلفی تشکیل شده است.

رنگ نور را می توان با نسبت اختلاط تنظیم کرد. در گذشته، هالوفسفات روشن کننده رایج بود، فناوری فعلی سه فسفر است.

رندر رنگی بسیار خوبی با به اصطلاح فسفرهای پنج باندی به دست می آید.

در اینجا، نه تنها رنگ‌های مجزا (طول موج‌ها) ظاهر می‌شوند تا جلوه نور سفید را ایجاد کنند، بلکه مناطق وسیع‌تر و مجاور در هر فسفر وجود دارد به طوری که هیچ رنگی وجود ندارد.

فسفرهایی با زمان فروپاشی فلورسانس 1/100 ثانیه سوسو زدن 100 هرتز را کاهش می دهند (فرکانس شبکه دو برابر)، اما ماندگاری طولانی تر (> 1 ثانیه) نامطلوب است.

با این حال، نسخه‌هایی نیز وجود دارند که زمان روشنایی پس از آن طولانی‌تر چند دقیقه است تا زمان فعال شدن روشنایی اضطراری را پر کنند.

لامپ فلورسنت کوچک تک رنگ نیز برای مقاصد تزئینی و تبلیغاتی موجود هستند.

 

لامپ

لامپ های به اصطلاح نور سیاه که فقط در محدوده UV ساطع می کنند، با فسفر نیز پوشیده شده اند که اشعه های خطرناک UV-B را به محدوده UV-A تبدیل می کند.

علاوه بر این، لامپ شیشه‌ای آن به گونه‌ای ساخته شده است که بیشتر نور مرئی را جذب می‌کند، جدای از درخشش خفیف بنفش که ناشی از درک ضعیف نور امواج بلند UV است.

یک پوشش مناسب عملکرد کار الکترون ها را کاهش می دهد به طوری که سیم گرم کننده به اندازه کافی الکترون در ولتاژهای متوسط ​​ساطع می کند.

در طول فرآیند شروع، در ابتدا جریان از هر دو الکترود عبور داده می شود تا آنها را گرم کند.

سپس دستگاه استارت بین الکترودها ابتدا ولتاژ احتراق را آزاد می کند (به زیر مراجعه کنید) و سپس ولتاژ عملیاتی واقعی را آزاد می کند.

این یک ولتاژ AC است، بنابراین هر دو الکترود به طور متناوب به عنوان آند (الکترود با بار مثبت) و کاتد برای نیم دوره عمل می کنند.