خودکار با روکش طلا در جیب کاپشن بازیگر منجر به بازداشت او شد!!

دیجیتالی شدن کسب و کار سریعتر و سریعتر در حال پیشرفت است و راه حل های الکترونیکی بیشتر و بیشتر عملی می شوند و با نیازهای کار روزمره سازگار می شوند.

یکی از ابزارهای دیجیتال که در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است، خودکار با روکش طلا است.

شما می توانید دیوانه باشید که خودکار، چرا؟ اکنون که شما می توانید کاملاً بدون کاغذ، آن تحول دیجیتال، همه چیز روی تبلت ها، اما یک چیز وجود دارد، اما، همه ما جوان و از نظر فنی زیبا نیستیم.

علاوه بر این، واقعیت پیچیده مقررات قانونی همگام با پیشرفت تکنولوژیک نبوده است.

بنابراین، خودکار دیجیتال هنوز «تکه‌ای کار» برای انجام دارد. هر جا که برای اسناد ایجاد شده در تعامل با مشتری، بیمار و به حامل های سنتی و قابل فهم نیاز به فرم مکتوب داشته باشیم و در عین حال بخواهیم از مزایای دیجیتالی شدن استفاده کنیم، می توانیم از «خودکار» دیجیتال استفاده کنیم.

خودکار

با کمک آن و استفاده از کاغذ خوب قدیمی، ما به طور همزمان یک نسخه دیجیتال کامل ایجاد می کنیم.

این امکان وجود دارد که شما قبلاً بدون اینکه بدانید با آن برخورد کرده اید، زیرا به عنوان مثال از آن استفاده می شود.

در تماس های روزمره با بیماران در مراکز پزشکی. بنابراین ارزش آن را دارد که بدانیم یک خودکار دیجیتال دقیقا چیست، چگونه کار می کند و برای چیست.

شاید به تازگی ابزاری پیدا کرده باشید که کیفیت کار در شرکت شما را به سطح بالاتری برساند.

خودکار دیجیتال وسیله ای است که شبیه یک خودکار معمولی است.

با این حال، موارد بسیار بیشتری در طول فرآیند نوشتن اتفاق می‌افتد – خودکار سندی را که پر می‌کنید ثبت می‌کند، زیرا به صورت دستی با کارتریج جوهر سنتی ایجاد شده است.

با استفاده از فناوری مدرن موجود در دستگاه، می توان به طور همزمان همان سند را در نسخه دیجیتال ایجاد کرد و ویژگی های بیومتریک امضا را ذخیره کرد.

به همین دلیل، هنگام ایجاد اسناد کاغذی، معادل های الکترونیکی آنها به طور همزمان ایجاد می شود و در حافظه دستگاه ذخیره می شود.

خودکار الکترونیکی IC Pen دیجیتالی کردن اسناد کاغذی را به صورت خودکار انجام می دهد و فرآیند خسته کننده اسکن را حذف می کند و شما را مجبور به تغییر سبک کار روزانه خود نمی کند.