انواع شیلنگ باکیفیت خارجی

نام تجاری – برخی از شیلنگ آب متری ما دارای کد چاپ شده یا برجسته روی سطح خارجی هستند این بیشتر در مواردی اتفاق می افتد که شیلنگ با یک استاندارد مستقل مطابقت دارد.

به عنوان مثال، شلنگ ترمز هوایی ما با نام “W=BSAU 110A/A SAEJ1402/A Size Airbrake” نامگذاری شده است بسیاری از شیلنگ های مارک ما نیز فصل و سال ساخت را نشان می دهند.

قطر داخلی (I.D.) – این رایج ترین “اندازه” شیلنگ است و به قطر داخلی یا “شاخه” اشاره دارد اندازه گیری ها ممکن است در واحدهای متریک (میلی متر) یا امپریال (اینچ) بیان شود بسیاری از شیلنگ های ما در قطرهای مختلف موجود هستند.

قطر بیرونی (O.D.) – این قطر خارجی شیلنگ آب باغبانی است، یعنی قطر داخلی به اضافه ضخامت خود شلنگ نکته – برای محاسبه ضخامت دیواره شلنگ، تفاوت بین O.D را در نظر بگیرید و I.D. و تقسیم بر دو کنید.

فشار کاری (W.P.) – معمولاً در BAR یا PSI (یا هر دو) بیان می‌شود، این فشار کاری استاندارد مایع یا گازی را که شیلنگ برای تحمل آن طراحی شده است نشان می‌دهد.

در صورت اتصال شیلنگ به تجهیزات مکانیکی به عنوان مثال پمپ ها یا سیلندرهای گاز، فشار کاری باید با دستگاه سازگار باشد نکته بالا – برای تبدیل بین دو اندازه، 14.7 PSI = 1 BAR
ضریب ایمنی – این نسبت به طور موثر حداکثر فشاری را که شلنگ می تواند قبل از ترکیدن تحمل کند را نشان می دهد.

برای مثال، انتظار می‌رود شلنگی با فشار کاری 6 BAR (90 PSI) با ضریب ایمنی 3:1 در 18 BAR (270 PSI) ترکیده شود شیلنگ همچنان باید بر اساس فشار کاری ذکر شده انتخاب شود، اما ضریب ایمنی در برابر نوسانات کوتاه مدت فشار بالاتر از WP ذکر شده محافظت می کند ویدیوی کوتاه جیسون را برای توضیح و اینکه چگونه ضریب ایمنی شلنگ ها و مجموعه های خود را آزمایش می کنیم، تماشا کنید.

شعاع خم شدن (BR) – این به طور موثر نشان می دهد که شلنگ چقدر محکم می تواند بدون آسیب حلقه شود اگر خم شدن یک شیلنگ را در یک دایره تصور کنید، شعاع خم نشان دهنده نیمی از قطر کوچکترین دایره ای است که می توان با خیال راحت به آن دست یافت.

شیلنگ گاز نسوز یا اکسترود می شوند یا با سنبه ساخته می شوند شیلنگ‌های “ماندرل” معمولاً حداکثر 60 متر هستند و دارای یک پوشش خارجی هستند که به نظر می‌رسد پیچیده شده است و سطح کمی برآمدگی ایجاد می‌کند.

طول سیم پیچ – این طول استانداردی را نشان می دهد که در آن شیلنگ را تامین می کنیم برخی از محبوب‌ترین شیلنگ‌های ما در چندین طول موجود هستند و ما مجموعه‌ای از اتصالات را ارائه می‌کنیم که به برخی از شیلنگ‌ها امکان می‌دهد تا برای افزایش بردشان به یکدیگر متصل شوند.

شیلنگ های اکسترود شده را می توان به عنوان شیلنگ آب توالت فرنگی با طول “طولانی” نامید، زیرا می توان آنها را در طول های بلندتر از سنبه ساخت آنها به طور معمول احساس صافی دارند و در طول تا 100 متر در دسترس هستند.

تمام اطلاعات در دسترس مشتریان نمایندگی فروش ما است تا آنها در بروشورها، کاتالوگ ها یا وب سایت های خود برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ارزشمند با مشتریان خود استفاده کنند برگه های مشخصات ما نیز به راحتی قابل تغییر هستند همه اینها بخشی از راهی است که ما با فروشندگان خود برای حمایت از موفقیت آنها کار می کنیم.

  • منابع:
    1. Everything you ever wanted to know about hoses but were afraid to ask
  • تبلیغات: 
    1. جنبه های ضروری روز ماندن علوم افرادی بسیار پرمشغله
    2. ویتامین های موجود در خرما
    3. رژیم غذایی روزانه با غذاهای مغذی طبیعی تر
    4. قدیمی ترین خانه در گیلان موجب ثروتمند شدن صاحبش شد